دم دمی مزاج


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

 

 

 s594_1_587.jpg

 

چه دم دمی مزاج شده احساسم!!

 گاهی آرام!

  گاهی بارانی!

  چه بی ثباتم بی تو...

 

 



نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت20:17---15 آذر 1391
هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند!

وای به روزی که خاکمان کنند!!!!


dina
ساعت11:15---15 آذر 1391
حالایه چیزی گفتیم
بیخیال
خوشحالم که دوباره اومدم وشماهاهم هستین


solaleh20
ساعت16:09---13 آذر 1391
سلاااااااااااااااااام. رز گلم خوبی؟ آخـــــــــــی قربونت برم الهی، آفرین خوب درس بخون تا آخر سال مشکلی واست پیش نیاد.
ما هم خوبیم. منم از همین جا می بوسمت عزیزم


م صادقی
ساعت15:18---13 آذر 1391
سلام اشکال نداره عزیزم هر وقت تونستی بیا برو به درسات برس که از همه چی مهم تره اگه میخوایی من رو خوشحال کنی فقط به فکر درست باش به امید روزی که همین جا خبر موفقیتت رو بهم بدی

**فریاد بی صدا**
ساعت10:20---12 آذر 1391
´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´ ´

´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶ ´´

´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´ ¶´

´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´ ¶´

´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶ ¶´

´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶ ¶´

´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´

´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´

´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´

´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶ ´´

´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶ ´´

´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´

´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´

´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´

´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´ ´´

´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´ ´´

´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´!

´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶ ´´

´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´

´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´

´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´ ´´

´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´....

سلام خوبی گلم؟
بازم مثل همیشه عالیه. داره حسودیم میشه


ژیلا
ساعت0:28---10 آذر 1391
اااااااااااااا من کجا بی معرفتم دختر
والا من همیشه سرمیزنم تودیربه دیرآپ میکنی
منم یه مدت نت نبودم
درضمن بشین درستوبخووووووون
پس فردا پشت کنکوری نمونی
که من سیرررربهت میخندماهااااااااااا


ژیلا
ساعت12:53---9 آذر 1391
ضمیرها را از من سوال نکن …
اینجا فقط اول شخص ِ مفرد مانده است !
بقیه رفته اند


ژیلا
ساعت12:44---9 آذر 1391
معلم گفت{الف}گفتم او.
معلم گفت{ب}گفتم با او.
معلم گفت{پ}گفتم پیش او.
معلم گفت{ج}خواستم بگویم جدایی گفت نگو…




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 8 آذر 1391برچسب:, | 22:2 |
Desiner: lady skin